Inf
Класи > 6 > Predm > UkrLit
Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної).
Навчальний план.
Підручник та посилання в Інтернеті
«Література (українська та зарубіжна)» підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (авт. Яценко Т. О., Пахаренко В. І., Тригуб І. А., Слижук О. А.)
1 СЕМЕСТР
1 тиждень
ВСТУП (стор. 5-10)
Художня література як вид мистецтва. Своєрідність мистецького світосприймання.
Художній образ у літературі та інших видах мистецтва (стор. 5-10)
Художня література як вид мистецтва. Своєрідність мистецького світосприймання.
Художній образ у літературі та інших видах мистецтва (стор. 5-10)
2 тиждень
МІФИ ПРАДАВНЬОЇ УКРАЇНИ (стор. 11-29)
Міф як найдавніша форма світогляду людини, розуміння світу й усвідомлення свого місця в ньому. Космогонічні міфи народів світу. Праукраїнські міфи про створення світу: «Сокіл-Род», «Прадуб» (за Сергієм Плачиндою). Побудова та символіка космогонічних міфів, їх основні мотиви (стор. 11-14)
Антропогонічні міфи народів світу. Праукраїнські міфи про створення людини «Білобог і Чорнобог», «Дажбог і Жива»(за Сергієм Плачиндою) (стор. 15-17)
Особливості українських міфів, пов’язаність їх із давніми заняттями людей, із хліборобством. Протистояння добра і зла у міфах. Їх відмінність від казок і легенд.
Давньогрецькі міфи про Прометея. Прометей - символ самопожертви та тираноборства (стор. 17-29)
Міф як найдавніша форма світогляду людини, розуміння світу й усвідомлення свого місця в ньому. Космогонічні міфи народів світу. Праукраїнські міфи про створення світу: «Сокіл-Род», «Прадуб» (за Сергієм Плачиндою). Побудова та символіка космогонічних міфів, їх основні мотиви (стор. 11-14)
Антропогонічні міфи народів світу. Праукраїнські міфи про створення людини «Білобог і Чорнобог», «Дажбог і Жива»(за Сергієм Плачиндою) (стор. 15-17)
Особливості українських міфів, пов’язаність їх із давніми заняттями людей, із хліборобством. Протистояння добра і зла у міфах. Їх відмінність від казок і легенд.
Давньогрецькі міфи про Прометея. Прометей - символ самопожертви та тираноборства (стор. 17-29)
3 тиждень
МІФИ ПРАДАВНЬОЇ УКРАЇНИ (стор. 30-42)
Давньогрецькі міфи про подвиги Геракла. Геракл – улюблений герой стародавніх греків. «Народження героя», «Гераклова юність», «Одруження і безумство Геракла» (стор. 30-34)
Подвиг перший: «Немейський лев». Возвеличення сили та мужності в образі Геракла (стор. 34-37)
Дара Корній. «Лісовик», «Водяник», «Польовик»(із книги «Чарівні істоти українського міфу. Духи природи»). Коротко про письменницю та її твори для дітей. Химерний світ чарівних істот праукраїнської міфології (стор. 38-42)
Давньогрецькі міфи про подвиги Геракла. Геракл – улюблений герой стародавніх греків. «Народження героя», «Гераклова юність», «Одруження і безумство Геракла» (стор. 30-34)
Подвиг перший: «Немейський лев». Возвеличення сили та мужності в образі Геракла (стор. 34-37)
Дара Корній. «Лісовик», «Водяник», «Польовик»(із книги «Чарівні істоти українського міфу. Духи природи»). Коротко про письменницю та її твори для дітей. Химерний світ чарівних істот праукраїнської міфології (стор. 38-42)
4 тиждень
НАРОДНІ ПІСНІ. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ (стор. 43-53)
Народні календарно-обрядові пісні, їх різновиди. Зимова обрядовість українців. «Нова радість стала» (давні й нові варіанти) (стор. 43-47)
Українські колядки й щедрівки, їх зміст і значення. «Щедрик, щедрик, щедрівочка…» (стор. 48-51)
Світова популярність англійської новорічно-різдвяної пісні «We Wish You a Merry Christmas» (стор. 51-53)
Народні календарно-обрядові пісні, їх різновиди. Зимова обрядовість українців. «Нова радість стала» (давні й нові варіанти) (стор. 43-47)
Українські колядки й щедрівки, їх зміст і значення. «Щедрик, щедрик, щедрівочка…» (стор. 48-51)
Світова популярність англійської новорічно-різдвяної пісні «We Wish You a Merry Christmas» (стор. 51-53)
5 тиждень
НАРОДНІ ПІСНІ. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ (стор. 53-59)
Пісня Джеймса Лорда П’єрпойнта «Jingle Bells», що стала народною (стор. 53-55) Весняні й літні обрядові пісні. Веснянки. Закликання весни, символічне значення відновлення природи. «Благослови, мати, весну закликати» (стор. 55-58)
Народні ігри, що супроводжувались піснями. «Кривий танець» (стор. 58-59)
Пісня Джеймса Лорда П’єрпойнта «Jingle Bells», що стала народною (стор. 53-55) Весняні й літні обрядові пісні. Веснянки. Закликання весни, символічне значення відновлення природи. «Благослови, мати, весну закликати» (стор. 55-58)
Народні ігри, що супроводжувались піснями. «Кривий танець» (стор. 58-59)
6 тиждень
НАРОДНІ ПІСНІ. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ (стор. 60-77)
Купальські пісні, їх походження,тематика. «Купайло, Купайло, де ти зимувало?», «А де наше Купайло стояло». Художні особливості календарно-обрядових пісень. (стор. 60-64)
МУДРІСТЬ БАЙКИ (стор. 65-10)
Езоп — легендарний давньогрецький байкар. Байки Езопа. Мораль байок Езопа (стор. 65-72)
Жан де Лафонтен. «Зачумлені звірі». Ж. де Лафонтен — французький байкар. Актуальність проблем, порушених у байці Ж. де Лафонтена (стор. 72-77)
Купальські пісні, їх походження,тематика. «Купайло, Купайло, де ти зимувало?», «А де наше Купайло стояло». Художні особливості календарно-обрядових пісень. (стор. 60-64)
МУДРІСТЬ БАЙКИ (стор. 65-10)
Езоп — легендарний давньогрецький байкар. Байки Езопа. Мораль байок Езопа (стор. 65-72)
Жан де Лафонтен. «Зачумлені звірі». Ж. де Лафонтен — французький байкар. Актуальність проблем, порушених у байці Ж. де Лафонтена (стор. 72-77)
7 тиждень
МУДРІСТЬ БАЙКИ (стор. 78-86)
Євген Гребінка. «Лебідь і гуси». Розповідь про життя й байкарську творчість письменника. Своєрідність переосмислення фольклорних мотивів у байках. Розкриття у байці «Лебідь і гуси» самобутності людини, засудження заздрісності й пристосування до думки інших (стор. 78-81)
Микита Годованець. «Голуб і Лелека». Коротко про письменника. Тема патріотизму в байці. Діалоги персонажів та їх роль у розкритті алегоричного змісту твору (стор. 82-86)
Євген Гребінка. «Лебідь і гуси». Розповідь про життя й байкарську творчість письменника. Своєрідність переосмислення фольклорних мотивів у байках. Розкриття у байці «Лебідь і гуси» самобутності людини, засудження заздрісності й пристосування до думки інших (стор. 78-81)
Микита Годованець. «Голуб і Лелека». Коротко про письменника. Тема патріотизму в байці. Діалоги персонажів та їх роль у розкритті алегоричного змісту твору (стор. 82-86)
8 тиждень
ЛІРИЧНІ ПОСЛАННЯ УКРАЇНІ (стор. 87-104)
Павло Чубинський. Національний гімн України «Ще не вмерла Україна…».
Історія створення гімну як символу держави, розповідь про його автора.
Вираження у гімні (славні) патріотизму та прагнення народу до свободи, утвердження справедливості (стор. 87-94)
Номан Челебіджіхан. Національний гімн кримських татар «Я поклявся перед народом…». Історія створення урочистої пісні як символу держави, розповідь про автора. Вираження у гімні (славні) патріотизму та прагнення народу до свободи, утвердження справедливості (стор. 94-99)
Тарас Шевченко. «І досі сниться: під горою...». Розповідь про останні роки поета на засланні. Візуалізований образ України у вірші (стор. 100-104)
Павло Чубинський. Національний гімн України «Ще не вмерла Україна…».
Історія створення гімну як символу держави, розповідь про його автора.
Вираження у гімні (славні) патріотизму та прагнення народу до свободи, утвердження справедливості (стор. 87-94)
Номан Челебіджіхан. Національний гімн кримських татар «Я поклявся перед народом…». Історія створення урочистої пісні як символу держави, розповідь про автора. Вираження у гімні (славні) патріотизму та прагнення народу до свободи, утвердження справедливості (стор. 94-99)
Тарас Шевченко. «І досі сниться: під горою...». Розповідь про останні роки поета на засланні. Візуалізований образ України у вірші (стор. 100-104)
9 тиждень
ЛІРИЧНІ ПОСЛАННЯ УКРАЇНІ (стор. 105-112)
Пейзажні картини українського села у ліриці Т. Шевченка (стор. 105-108)
Микола Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника. Літописна основа поеми. Символ євшану. Краса природи рідного краю. Тема національної пам’яті (стор. 108-110)
Роль слова, пісні, історії в житті людини. Поєднання епічних і ліричних рис у поемі Миколи Вороного «Євшан-зілля» (стор. 110-112)
Пейзажні картини українського села у ліриці Т. Шевченка (стор. 105-108)
Микола Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника. Літописна основа поеми. Символ євшану. Краса природи рідного краю. Тема національної пам’яті (стор. 108-110)
Роль слова, пісні, історії в житті людини. Поєднання епічних і ліричних рис у поемі Миколи Вороного «Євшан-зілля» (стор. 110-112)
10 тиждень
ЛІРИЧНІ ПОСЛАННЯ УКРАЇНІ (стор. 113-131)
Михайло Ткач. «Моя Україна». Коротко про письменника, його пісенну лірику.
Символічне втілення образу Батьківщини у пісні «Моя Україна». Мотив патріотизму через єднання людини з рідною природою (стор. 113-116)
Дмитро Кремінь. «Літа мої і зими…»(уривок із вірша «Книга Буття чи Батия»).
Коротко про письменника. Патріотичні мотиви, спадкоємність поколінь, відображена в рідній мові (стор. 116-120)
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 121-127)
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом»(скорочено). Гоголь і Україна. Фольклорна основа «Вечорів на хуторі біля Диканьки» (стор. 127-131)
Михайло Ткач. «Моя Україна». Коротко про письменника, його пісенну лірику.
Символічне втілення образу Батьківщини у пісні «Моя Україна». Мотив патріотизму через єднання людини з рідною природою (стор. 113-116)
Дмитро Кремінь. «Літа мої і зими…»(уривок із вірша «Книга Буття чи Батия»).
Коротко про письменника. Патріотичні мотиви, спадкоємність поколінь, відображена в рідній мові (стор. 116-120)
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 121-127)
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом»(скорочено). Гоголь і Україна. Фольклорна основа «Вечорів на хуторі біля Диканьки» (стор. 127-131)
11 тиждень
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 132-153)
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Поєднання народних різдвяних традицій та авторської фантазії (стор. 132-137)
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Тема кохання у творі. Образи Оксани і Вакули (стор. 137-144)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»(скорочено). Ч. Діккенс — англійський письменник. Високий гуманізм «Різдвяної пісня в прозі» (стор. 144-153)
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Поєднання народних різдвяних традицій та авторської фантазії (стор. 132-137)
Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Тема кохання у творі. Образи Оксани і Вакули (стор. 137-144)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»(скорочено). Ч. Діккенс — англійський письменник. Високий гуманізм «Різдвяної пісня в прозі» (стор. 144-153)
12 тиждень
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 153-181)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Реальне й фантастичне у творі (стор. 153-161)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Образ Скруджа як втілення людських вад та можливості їх здолати (стор. 161-170)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Магія Різдва у творі (стор. 171-181)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Реальне й фантастичне у творі (стор. 153-161)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Образ Скруджа як втілення людських вад та можливості їх здолати (стор. 161-170)
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Магія Різдва у творі (стор. 171-181)
13 тиждень
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 182-193)
Ірина Жиленко. «Підкова». Розповідь про письменницю, автобіографізм її поезії. Мрії ліричної героїні про здійснення бажань (стор. 182-186)
Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Коротко про письменницю. Характер Єви, її дивовижні здібності (стор. 187-190)
Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Незвичайні перетворення напередодні Різдва (стор. 190-193)
Ірина Жиленко. «Підкова». Розповідь про письменницю, автобіографізм її поезії. Мрії ліричної героїні про здійснення бажань (стор. 182-186)
Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Коротко про письменницю. Характер Єви, її дивовижні здібності (стор. 187-190)
Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Незвичайні перетворення напередодні Різдва (стор. 190-193)
14 тиждень
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 194-204)
Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Тема добра, милосердя та винагороди за них. Ідея різдвяної казки (стор. 194-195)
Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика» (скорочено). Коротко про письменника. Незвичайні пригоди ослика як шлях до мрії. Основні події й дива в різдвяній повісті (стор. 196-199)
Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика». Характеристика образів повісті-казки (стор. 199-204)
Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Тема добра, милосердя та винагороди за них. Ідея різдвяної казки (стор. 194-195)
Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика» (скорочено). Коротко про письменника. Незвичайні пригоди ослика як шлях до мрії. Основні події й дива в різдвяній повісті (стор. 196-199)
Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика». Характеристика образів повісті-казки (стор. 199-204)
15 тиждень
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 204-224)
Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика». Яскравість і колоритність персонажів. Художні деталі у творі (стор. 204-212)
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма»(скорочено). Том Флетчер. – сучасний британський музикант і письменник. Атмосфера Різдва у творі (стор. 213-219)
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма». Образи Вільяма Трандла та його супутників (стор. 219-224)
Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика». Яскравість і колоритність персонажів. Художні деталі у творі (стор. 204-212)
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма»(скорочено). Том Флетчер. – сучасний британський музикант і письменник. Атмосфера Різдва у творі (стор. 213-219)
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма». Образи Вільяма Трандла та його супутників (стор. 219-224)
16 тиждень
РІЗДВЯНІ ДИВА (стор. 224-233)
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма». Неймовірна різдвяна подорож у творі (стор. 224-230)
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма». Високі ідеали героя (стор. 230-233)
Із сучасної української літератури. Б. Матіяш «Казки Різдва»
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма». Неймовірна різдвяна подорож у творі (стор. 224-230)
Том Флетчер. «Різдвозавр та Зимова Відьма». Високі ідеали героя (стор. 230-233)
Із сучасної української літератури. Б. Матіяш «Казки Різдва»
17 тиждень
УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР
Підсумкова діагностична робота
Проєктна робота
Підсумкова діагностична робота
Проєктна робота
2 СЕМЕСТР
1 тиждень
РОМАНТИКА ПРИГОД І ФАНТАСТИКИ (стор. 6-42)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан» (скорочено). Ж. Верн – французький письменник, майстер пригодницьких та фантастичних романів (стор. 6-16)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Образ Діка Сенда – втілення мужності та людяності (стор. 16-32)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Випробовування героїв (стор. 32-42)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан» (скорочено). Ж. Верн – французький письменник, майстер пригодницьких та фантастичних романів (стор. 6-16)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Образ Діка Сенда – втілення мужності та людяності (стор. 16-32)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Випробовування героїв (стор. 32-42)
2 тиждень
РОМАНТИКА ПРИГОД І ФАНТАСТИКИ (стор. 43-65)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Проблема рабства в романі (стор. 43-50)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Романтика подорожей та пригод у творі (стор. 50-61)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» (скорочено). Коротко про письменницю. Будні сучасних школярів у повісті. Основні події та пригоди (стор. 62-65)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Проблема рабства в романі (стор. 43-50)
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Романтика подорожей та пригод у творі (стор. 50-61)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» (скорочено). Коротко про письменницю. Будні сучасних школярів у повісті. Основні події та пригоди (стор. 62-65)
3 тиждень
РОМАНТИКА ПРИГОД І ФАНТАСТИКИ (стор. 66-79)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастичне у творі. Тонкий гумор у змалюванні неймовірних перетворень (стор. 66-71)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Характери персонажів та засоби їх творення (стор. 72-76)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Головний герой твору Клим Джура, його дорослішання. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині (стор. 77-79)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастичне у творі. Тонкий гумор у змалюванні неймовірних перетворень (стор. 66-71)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Характери персонажів та засоби їх творення (стор. 72-76)
Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Головний герой твору Клим Джура, його дорослішання. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині (стор. 77-79)
4 тиждень
РОМАНТИКА ПРИГОД І ФАНТАСТИКИ (стор. 80-96)
Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Коротко про письменницю. Неймовірні міжпланетні мандри двох клоунів (стор. 80-86)
Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Чарівні істоти та роль цих образів у композиції казки-шоу. Добро і зло у п’єсі, групування персонажів (стор. 86-93)
Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Гуманістичні цінності як шлях до гармонії у Всесвіті (стор. 93-96)
Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Коротко про письменницю. Неймовірні міжпланетні мандри двох клоунів (стор. 80-86)
Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Чарівні істоти та роль цих образів у композиції казки-шоу. Добро і зло у п’єсі, групування персонажів (стор. 86-93)
Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Гуманістичні цінності як шлях до гармонії у Всесвіті (стор. 93-96)
5 тиждень
РОМАНТИКА ПРИГОД І ФАНТАСТИКИ
Урок позакласного читання. Ю. Ячейкін «Пригоди капітана Небрехи»
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (стор. 97-101)
Мацуо Басьо - японський поет. Хайку. Своєрідність жанру хайку (стор. 97-98)
Мацуо Басьо. Гармонія світу природи і душі людини в хайку. Значення художньої деталі в змісті хайку (стор. 99-101)
Урок позакласного читання. Ю. Ячейкін «Пригоди капітана Небрехи»
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (стор. 97-101)
Мацуо Басьо - японський поет. Хайку. Своєрідність жанру хайку (стор. 97-98)
Мацуо Басьо. Гармонія світу природи і душі людини в хайку. Значення художньої деталі в змісті хайку (стор. 99-101)
6 тиждень
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (стор. 101-116)
Леся Українка. «Тиша морська». Розповідь про письменницю та її подорожі до Криму. Художня майстерність зображення мариністичного пейзажу. Настроєва тональність вірша (стор. 101-106)
Максим Рильський «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
Біографічна довідка про поета. Краса рідної природи у поезіях. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям (стор. 106-111)
Джанні Родарі . «Листівки з видами міст». Дж. Родарі — італійський письменник. Картини Італії у вірші. Прагнення ліричного героя до осягнення світу (стор. 111-116)
Леся Українка. «Тиша морська». Розповідь про письменницю та її подорожі до Криму. Художня майстерність зображення мариністичного пейзажу. Настроєва тональність вірша (стор. 101-106)
Максим Рильський «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
Біографічна довідка про поета. Краса рідної природи у поезіях. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям (стор. 106-111)
Джанні Родарі . «Листівки з видами міст». Дж. Родарі — італійський письменник. Картини Італії у вірші. Прагнення ліричного героя до осягнення світу (стор. 111-116)
7 тиждень
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (стор. 117-125)
Микола Вінграновський. «Даленіє вечір в бабиному літі…» Відображення емоційного стану ліричного героя в поезії. Візуальні образи природи та роль словесної палітри кольорів у їх змалюванні (стор. 117-121)
Ліна Костенко. «Осінній день, осінній день, осінній…», «Дощ полив…» . Розповідь про письменницю. Розкриття в поезії мотиву гармонії людини і природи. Поетичний звукопис у зображенні пейзажу (стор. 122-125)
Микола Вінграновський. «Даленіє вечір в бабиному літі…» Відображення емоційного стану ліричного героя в поезії. Візуальні образи природи та роль словесної палітри кольорів у їх змалюванні (стор. 117-121)
Ліна Костенко. «Осінній день, осінній день, осінній…», «Дощ полив…» . Розповідь про письменницю. Розкриття в поезії мотиву гармонії людини і природи. Поетичний звукопис у зображенні пейзажу (стор. 122-125)
8 тиждень
ЖИТТЯ ВИДАТНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ (стор. 126-136)
Оксана Іваненко. «Тарасові шляхи» (Розділ «Чорний шлях»). Розповідь про письменницю та її художньо-біографічні твори. Змалювання дитинства поета, його родини в романі «Тарасові шляхи» (стор. 126-133)
Оксана Іваненко. «Тарасові шляхи». Образ допитливого й розумного хлопчика Тараса. Художні засоби розкриття його характеру (стор. 134-136)
Оксана Іваненко. «Тарасові шляхи» (Розділ «Чорний шлях»). Розповідь про письменницю та її художньо-біографічні твори. Змалювання дитинства поета, його родини в романі «Тарасові шляхи» (стор. 126-133)
Оксана Іваненко. «Тарасові шляхи». Образ допитливого й розумного хлопчика Тараса. Художні засоби розкриття його характеру (стор. 134-136)
9 тиждень
ЖИТТЯ ВИДАТНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ (стор. 137-150)
Ірен Роздобудько. «Що може пензлик? (Дитинство Катрусі Білокур)». Коротко про письменницю та її твори для дітей. Мистецьке сприймання героїнею довкілля, її прагнення до своєї мрії, розвиток таланту (стор. 137-140)
Ірен Роздобудько. «Що може пензлик? Проблема морального вибору особистості (стор. 141-150)
Ірен Роздобудько. «Що може пензлик? (Дитинство Катрусі Білокур)». Коротко про письменницю та її твори для дітей. Мистецьке сприймання героїнею довкілля, її прагнення до своєї мрії, розвиток таланту (стор. 137-140)
Ірен Роздобудько. «Що може пензлик? Проблема морального вибору особистості (стор. 141-150)
10 тиждень
ГУМОР І САТИРА (стор. 151-160)
Остап Вишня. «Перший диктант». Замальовка життєвого шляху письменника. Тонкий ліризм і гумористичне зображення дитинства (стор. 151-157)
Остап Вишня. «Перший диктант». Автобіографізм гумористичних творів. Особливості жанру усмішки (стор. 158-160)
Остап Вишня. «Перший диктант». Замальовка життєвого шляху письменника. Тонкий ліризм і гумористичне зображення дитинства (стор. 151-157)
Остап Вишня. «Перший диктант». Автобіографізм гумористичних творів. Особливості жанру усмішки (стор. 158-160)
11 тиждень
ГУМОР І САТИРА (стор. 160-165)
Олександр Виженко. «Небилиця». Розповідь про письменника. Доброзичлива іронія в гуморесці про сучасне життя (стор. 160-161)
Олександр Виженко. «Цабе» (стор. 162-165)
Олександр Виженко. «Небилиця». Розповідь про письменника. Доброзичлива іронія в гуморесці про сучасне життя (стор. 160-161)
Олександр Виженко. «Цабе» (стор. 162-165)
12 тиждень
ГУМОР І САТИРА (стор. 166-176)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука» (скорочено). Коротко про письменника. Захопливі шкільні пригоди Івася Бондарука (стор. 166-172)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Тема дорослішання в повісті: досвід самостійного мислення, прийняття власних рішень, відповідальності за їхні наслідки (стор. 172-176)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука» (скорочено). Коротко про письменника. Захопливі шкільні пригоди Івася Бондарука (стор. 166-172)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Тема дорослішання в повісті: досвід самостійного мислення, прийняття власних рішень, відповідальності за їхні наслідки (стор. 172-176)
13 тиждень
ГУМОР І САТИРА (стор. 176-193)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Морально-етична проблематика: повість про самопізнання та вибір справжніх цінностей. Риси гумору (стор. 176-184)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Засоби змалювання фантастичного. Казкові мотиви у сучасному сюжеті (стор. 184-193)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Морально-етична проблематика: повість про самопізнання та вибір справжніх цінностей. Риси гумору (стор. 176-184)
Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Засоби змалювання фантастичного. Казкові мотиви у сучасному сюжеті (стор. 184-193)
14 тиждень
ГУМОР І САТИРА (стор. 194-209)
Меган Мак Доналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо» (скорочено). М. Мак Доналд- американська письменниця. Захоплюючі сюжети серії книг про пригоди Джуді Муді (стор. 194-200)
Меган Мак Доналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо». Майстерність письменниці у змалюванні подій (стор. 200-209)
Меган Мак Доналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо» (скорочено). М. Мак Доналд- американська письменниця. Захоплюючі сюжети серії книг про пригоди Джуді Муді (стор. 194-200)
Меган Мак Доналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо». Майстерність письменниці у змалюванні подій (стор. 200-209)
15 тиждень
ГУМОР І САТИРА (стор. 210-217)
Меган Мак Доналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо». Образ головної героїні як втілення веселого життєствердного оптимізму (стор. 210-217)
Урок позакласного читання. П. Глазовий «Кухлик», «Найважча роль»
С. Олійник. Гуморески.
Меган Мак Доналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо». Образ головної героїні як втілення веселого життєствердного оптимізму (стор. 210-217)
Урок позакласного читання. П. Глазовий «Кухлик», «Найважча роль»
С. Олійник. Гуморески.
16 тиждень
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ
Тема спадкоємності поколінь, вірності волелюбним традиціям народу, збереження світлої пам᾽яті про захисників і борців за волю рідної землі.
В.Гетьман «Нерубаї», Н. Мовчан-Карпусь «Обніму я поглядомминуле», С.Стриженюк «411 батарея».
Тема спадкоємності поколінь, вірності волелюбним традиціям народу, збереження світлої пам᾽яті про захисників і борців за волю рідної землі.
В.Гетьман «Нерубаї», Н. Мовчан-Карпусь «Обніму я поглядомминуле», С.Стриженюк «411 батарея».
17 тиждень
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ
Г. Могильницька. «Українське сонцеколо». Розкриття у віршах суті та пов’язаної з нею обрядовості українських народних та релігійних свят.
Тема «малої батьківщини». Рід, родина, родові обереги. В.Дзюба. «Край мій рушниковий», «Надвечір’я». В.Гетьман. «Дай мені весла», «Пече господиня хліб».
Г. Могильницька. «Українське сонцеколо». Розкриття у віршах суті та пов’язаної з нею обрядовості українських народних та релігійних свят.
Тема «малої батьківщини». Рід, родина, родові обереги. В.Дзюба. «Край мій рушниковий», «Надвечір’я». В.Гетьман. «Дай мені весла», «Пече господиня хліб».
18 тиждень
УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК
Підсумкова діагностична робота
Проєктна робота
Підсумкова діагностична робота
Проєктна робота