Inf - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

Inf

Класи > 5 > Predm > Inform
Інформатика.
Навчальний план.

Інформатика (Ривкінд) 5 клас








   Підручник "Інформатика"  (автор Й.Ривкінд), 2022 р.
https://drive.google.com/file/d/1rhd6vigJHyBW_zmIEImRdFZf-t-afI7N/view


    ВІДЕОУРОКИ:

РОЗДІЛ 1.  ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ


1. Об'єкти, їх властивості, значення властивостей об'єктів.       

2. Повідомлення. Інформація. Дані. Інформаційні процеси.    

3. Інформаційні системи. Інформаційні технології, їх роль у житті сучасної людини. 

4. Комп'ютери. Персональний комп'ютер. 

5. Складові комп'ютерів та їх призначення.    

6. Операційна система та її інтерфейс.    

7. Файли і папки, операції над ними.    

8. Прикладні комп'ютерні програми.  Практична робота № 1.  


РОЗДІЛ 2. КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ. ІНТЕРНЕТ


1. Комп'ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі.    

2. Пошук відомостей в Інтернеті 

3. Критичне оцінювання відомостей.    

4. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.   l

5. Безпека в Інтернеті.  

6. Використання мережі Інтернет для навчання.   

7. Практична робота № 2.   

                                                    

                                                           РОЗДІЛ 3. КОМП'ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ


1. Комп'ютерна презентація, її об'єкти. Види слайдів. 

2. Редагування та форматування текстових об'єктів на слайді. 

3. Встановлення на слайд графічних об'єктів.

4. Упорядкування слайдів. Виступ з використанням комп'ютерної презентації. 

5. Практична робота № 3.

РОЗДІЛ 4.  ТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ


1. Текстові документи. Об'єкти текстового документа та їх властивості. 

2. Введення та редагування тексту у текстовому процесорі Word

3. Операції з фрагментами тексту в текстовому процесорі Word. 

4. Форматування символів і абзаців у текстовому процесорі Word. 

5. Сторінки текстового документа та їх форматування. Друк текстового документа у текстовому процесорі Word.

6. Практична робота № 4. 

 

РОЗДІЛ 5. АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ


1. Команди та їх виконавці.

2. Алгоритми. Способи подання алгоритмів. 

3. Алгоритми та програми. Середовище створення і редагування проєктів Scratch 3.

4. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3. 

5. Циклічні процеси. Цикли. Алгоритми з циклами.

6. Висловлювання. Розгалуження. Алгоритми з розгалуженнями. 

7. Практична робота № 5.


В шкільних предметах, які не мають тематичного планування, рекомендоване домашнє завдання  знаходиться у кінці кожного параграфу!!!


Всі права захищені
Назад до змісту