Inf
1. Контроль з предмету "Фізична культура" буде полягати у тому, що (виберіть свій варіант індивідуально) :
- надсилаєте (у зручний для Вас спосіб) медичну довідку про звільнення дитини від фізкультури;
-
надсилаєте довідку про те, що дитина відвідує спортивну школу, інші
спортивні заняття, секції - тоді ми виставимо високий бал за досягнення у
спорті;
-
надсилаєте коротке відео 30 секунд, на якому дитина
виконує фізичні вправи, відповідно до вікових норм учня.
2. онлайн-уроки.
3. Оцінки виставляються такі:
- 12 балів,
якщо Ви надаєте довідку, що дитина на протязіпротягом поточного року
відвідувала спортивну школу та має нагороди за участь у спортивних
змаганнях;
- 9 балів, якщо Ви надаєте довідку, що дитина протягом поточного року відвідувала спортивний клуб;
- до 9 балів (включно), за умови що Ви своєчасно (з 06 травня до 21 травня 2024 року) надсилаєте на e-mail школи [email protected] відео (30 сек), на
якому зафіксовано виконання дитиною однієї із вправ (від початку та до
кінця, із можливістю фіксувати час, відстань, техніку виконання тощо)
для оцінювання вчителем фізичної культури.
* Якщо у вас виникли проблеми з відправкою відео на email, пропонуємо вам ще один варіант:
- Перейти за посиланням: https://fex.net/ru/a
- Завантажити відео
- Копіювати посилання і надіслати на email школи: [email protected]
- Обов'язково вкажіть: клас, прізвище, ім'я учня, предмет.
Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей з труднощами в навчанні, різними порушеннями в розвитку, труднощами в адаптації, також збільшилася кількість дітей із загальним порушенням мовлення та дізартрією.
Для подолання у таких дітей мовленнєвих порушень та попередження розвитку патологічних станів необхідно зміцнювати їхнє психічне здоров’я за допомогою проведення комплексної психокорекційної роботи.
Одним зі складових елементів такої роботи є кінезіологічі корекційні вправи. Кінезіологія належить до здоров’язбережувальних технологій. Її вправи спрямовані на збереження здоров’я дітей, корекцію та профілактику відхилень у їхньому розвитку.
Кінезіологія — це наука про розвиток головного мозку через рух. Її використовують у всьому світі.
Загальновідомо, що будь-які дії рук або ніг спочатку імпульсами проходять через мозок. Саме такий зв’язок головного мозку і дій узяли за основу засновники цієї науки. Вони стверджують, що обидві півкулі головного мозку можуть ефективно розвиватися через спеціальні дії — кінезіологічні вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку». З її допомогою процес навчання і виконання будь-якого виду діяльності стає ефективнішим. Завдяки «гімнастиці мозку» організм координує роботу правої та лівої півкуль, розвиває взаємодію тіла й інтелекту.
ЯК ПРОВОДИТИ ВПРАВИ?
Вправи проводять у будь-які режимні моменти як динамічні паузи та як частину заняття для дітей молодшого шкільного віку. Час проведення — 3–5 хвилин, у цілому це може становити до 25–30 хвилин на день. Діти мають точно виконувати рухи і прийоми. Вправи проводять у доброзичливій обстановці стоячи або сидячи за столом.
Спробуйте і ви! І ви неодмінно побачите результат!
Вправи №1 Взаємодія півкуль головного мозку
Вправи №2 Ігри на розвиток дихання та координації
Вправи №3 Розвиваємо увагу та пам'ять дитини
Вправи №4 Розвиток уваги та координаціїї