6 - 1 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

6 - 1

Класи > 7 > Predm > Biolog > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

Розділ 3. ЕУКАРІОТИ. РОСЛИНИ. ГРИБИ. ТВАРИНИ

§ 3.4. Тварини (с. 53-56)

§ 3.5. Рослини, гриби, тварини й природа (с. 56-59)

§ 3.6. Рослини, гриби, тварини й людина (с. 59-62)



2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.

"Екосистема міста: Пошук балансу"

Завдання:

  1. Уявний сценарій: Уявіть, що ви - команда екологів, яка має розробити план створення екологічно збалансованого міського парку площею 5 гектарів.
  2. Планування екосистеми: а) Складіть список з 10 видів рослин, 5 видів тварин і 3 видів грибів, які ви б хотіли включити до екосистеми парку. Для кожного виду коротко поясніть його роль в екосистемі. б) Опишіть, як ці види будуть взаємодіяти між собою та з навколишнім середовищем (наприклад, харчові ланцюги, симбіотичні відносини, роль у кругообігу речовин).
  3. Аналіз впливу людини: а) Опишіть п'ять способів, якими відвідувачі парку можуть позитивно та негативно впливати на екосистему. б) Запропонуйте три правила поведінки для відвідувачів, які допоможуть зберегти баланс в екосистемі парку.
  4. Екологічні проблеми та рішення: а) Визначте три потенційні екологічні проблеми, які можуть виникнути в міському парку (наприклад, забруднення, надмірне розмноження певних видів, нестача ресурсів). б) Для кожної проблеми запропонуйте екологічно безпечне рішення, яке враховує потреби рослин, тварин, грибів та людей.
  5. Корисне використання: Опишіть три способи, як рослини, гриби або тварини з вашого парку можуть бути корисними для людей, не порушуючи при цьому екологічний баланс.
  6. Розробіть ідею для інформаційного стенду в парку, який би розповідав відвідувачам про важливість біорізноманіття та взаємозв'язки в природі.
  7. Творче завдання: Намалюйте схему або створіть колаж, який ілюструє взаємозв'язки між рослинами, грибами, тваринами, природним середовищем та людьми у вашому міському парку.
Всі права захищені
Назад до змісту