6 - 1 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

6 - 1

Класи > 6 > Predm > Priroda > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ
12. Як діє оптична лінза? (стор. 50)

Оптичні прилади

2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота

Моделюємо збільшувальну лінзу.

Вам знадобиться: кругла, з гладенького скла банка із чистою водою, паркан, намальований на аркуші паперу.

Порядок виконання роботи:

  1. Поставте за банкою аркуш паперу з намальованим парканом.
  2. Подивіться на паркан через банку.
  3. Порівняйте з парканом, який не потрапив у банку.

Виконавши дослід, ти побачив/-ла, що банка з водою збільшила зображення на аркуші за рахунок заломлення світлових променів через скло і воду.

Виготовляємо камеру-обскуру.

Вам знадобиться: квадратна коробка без кришки, картонна трубка, збільшувальне скло (лупа), аркуш кальки, ножиці, клейка стрічка, чорна фарба для малювання, пензлик.

Порядок виконання роботи:

  1. Розфарбуйте коробку в чорний колір.
  2. Ножицями в дні коробки зробіть круглий отвір, у якому трубка має легко рухатися вперед-назад.
  3. Помістіть у цей отвір трубку, щоб частина виступала.
  4. Відкритий бік коробки заклейте калькою.
  5. На відкритій частині трубки закріпіть за допомогою клейкої стрічки збільшувальне скло.
  6. Спрямуйте коробку лінзою на добре освітлений предмет, а калькою – до очей.
  7. Рухаючи трубку, ви можете зробити зображення чіткішим.
  8. Опишіть, що спостерігаєте.

Після того, як ти сконструював/-ла камеру-обскуру і перевірив/-ла, як вона працює, з упевненістю можна сказати, що це дійсно фотоапарат, зроблений своїми руками.

4. Заглибтесь у тему.
Всі права захищені
Назад до змісту