5 - 1 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

5 - 1

Класи > 7 > Predm > Biolog > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

Розділ 3. ЕУКАРІОТИ. РОСЛИНИ. ГРИБИ. ТВАРИНИ

§ 3.1. Еукаріоти (с.44-47)

§ 3.2. Рослини (с. 47-50)

§ 3.3. Гриби (с. 50-53)




2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.

"Експедиція в мікросвіт"

Завдання:

  1. Уявна експедиція: Уявіть, що ви - команда вчених-мікробіологів, яка вирушила в експедицію до чарівного лі та спостерігати за ними зблизька.
  2. Опис зустрічей: У своїй подорожі ви зустрілсу. Ви маєте чарівний мікроскоп, який дозволяє вам зменшуватися до розмірів мікроорганізміви п'ять різних організмів. Опишіть кожну зустріч, використовуючи наукові терміни та свої знання: а) Одноклітинна водорість у краплі води на листку б) Дріжджовий гриб на корі дерева в) Амеба в ґрунтовій воді г) Клітина кореня рослини д) Гіфа грибниці в опалому листі
  3. Аналіз та класифікація: Для кожного організму визначте:
    • До якої групи еукаріотів він належить
    • Основні ознаки його будови
    • Спосіб живлення
    • Роль у екосистемі лісу
  4. Порівняльна характеристика: Складіть порівняльну таблицю рослин, грибів та одноклітинних еукаріотів за наступними критеріями:
    • Клітинна будова
    • Спосіб живлення
    • Розмноження
    • Роль у природі
  5. Екологічні зв'язки: Опишіть, як ці різні організми можуть взаємодіяти між собою в екосистемі лісу. Наведіть приклади симбіозу, паразитизму або інших типів взаємодій.
  6. Творче завдання: Уявіть, що один з організмів, яких ви зустріли, може говорити. Напишіть коротке інтерв'ю (5-6 запитань та відповідей) з цим організмом, де він розповідає про своє життя, особливості та проблеми, з якими стикається.

Всі права захищені
Назад до змісту