5 - 1
Класи > 7 > Predm > Biolog > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.
Розділ 3. ЕУКАРІОТИ. РОСЛИНИ. ГРИБИ. ТВАРИНИ
§
3.1. Еукаріоти (с.44-47)
§
3.2. Рослини (с. 47-50)
§
3.3. Гриби (с. 50-53)
2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.
"Експедиція в мікросвіт"
Завдання:
- Уявна експедиція: Уявіть, що ви - команда вчених-мікробіологів, яка вирушила в експедицію до чарівного лі та спостерігати за ними зблизька.
- Опис зустрічей: У своїй подорожі ви зустрілсу. Ви маєте чарівний мікроскоп, який дозволяє вам зменшуватися до розмірів мікроорганізміви п'ять різних організмів. Опишіть кожну зустріч, використовуючи наукові терміни та свої знання: а) Одноклітинна водорість у краплі води на листку б) Дріжджовий гриб на корі дерева в) Амеба в ґрунтовій воді г) Клітина кореня рослини д) Гіфа грибниці в опалому листі
- Аналіз та класифікація:
Для кожного організму визначте:
- До якої групи еукаріотів він належить
- Основні ознаки його будови
- Спосіб живлення
- Роль у екосистемі лісу
- Порівняльна характеристика:
Складіть порівняльну таблицю рослин, грибів та одноклітинних еукаріотів за наступними критеріями:
- Клітинна будова
- Спосіб живлення
- Розмноження
- Роль у природі
- Екологічні зв'язки: Опишіть, як ці різні організми можуть взаємодіяти між собою в екосистемі лісу. Наведіть приклади симбіозу, паразитизму або інших типів взаємодій.
- Творче завдання: Уявіть, що один з організмів, яких ви зустріли, може говорити. Напишіть коротке інтерв'ю (5-6 запитань та відповідей) з цим організмом, де він розповідає про своє життя, особливості та проблеми, з якими стикається.