5 - 1
Класи > 3 > Predm > Kurs_ukrmova > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.
9. Робота з медіа-текстами (стор. 28-32)
2. Передивіться відео.
Як споживати інформацію правильно і про що варто розповісти учням?
- Перевіряти факти. Діти схильні довіряти всьому, що чують від дорослих. Важливо навчити їх із найменшого віку принципу “довіряй, але перевіряй”, іншими словами — критичному мисленню. Для цього можна використати гру “3 факти про мене”: кожен учень вигадує три факти про себе, один з яких неправда, й називає їх перед класом. Діти намагаються здогадатися, який із цих фактів хибний, ставлячи уточнювальні запитання.
- Перевіряти джерела інформації. Автори посібника для вчителів “Медіаграмотність у початковій школі” пропонують такий підхід: пояснювати дітям, що таке “здорове” медіаповідомлення на прикладі “медіаїжі”, яку ми споживаємо кожного дня. “Медіакухар”, тобто автор повідомлення, обирає, з яких “продуктів” готувати, а люди обирають, якій “кухні” надавати перевагу — здоровій, тобто правдивій інформації, чи фастфуду жовтої преси. Харчування має бути збалансованим. Так само і “медіахарчування” має складатися з різних і перевірених джерел, аби не отруїтися фейками та джинсою.
- Не плутати факти з оціночними судженнями. Для того, щоб навчити дітей розрізняти такі повідомлення, підготуйте кілька прикладів, аби учні аргументували, чому це факт чи судження. Наприклад: “Зима — холодна пора року” (факт), “Зима — найгірша пора року” (судження) тощо.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
Зроби творче завдання: "Реклама медіапросторі"
Передивись рекламу будь-якого рекламного продукту та проаналізуй: що привертає твою увагу до продукту, корисна чи некорисна ця реклама, чим впливає ця реклама на людину (сюжет, колір, звук тощо).
4. Заглибтесь у тему.