5 - 1 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

5 - 1

Класи > 3 > Predm > Kurs_ukrmova > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

9. Робота з медіа-текстами (стор. 28-32)

Поради від YouTube - Медіатексти від експертів - Медіатворчість - Вісник  Мрії - Новий Формат

2. Передивіться відео.

Працюємо із медіатекстом

Робота з медіатекстами

Як споживати інформацію правильно і про що варто розповісти учням?

  • Перевіряти факти. Діти схильні довіряти всьому, що чують від дорослих. Важливо навчити їх із найменшого віку принципу “довіряй, але перевіряй”, іншими словами — критичному мисленню. Для цього можна використати гру “3 факти про мене”: кожен учень вигадує три факти про себе, один з яких неправда, й називає їх перед класом. Діти намагаються здогадатися, який із цих фактів хибний, ставлячи уточнювальні запитання.
  • Перевіряти джерела інформації. Автори посібника для вчителів “Медіаграмотність у початковій школі” пропонують такий підхід: пояснювати дітям, що таке “здорове” медіаповідомлення на прикладі “медіаїжі”, яку ми споживаємо кожного дня. “Медіакухар”, тобто автор повідомлення, обирає, з яких “продуктів” готувати, а люди обирають, якій “кухні” надавати перевагу — здоровій, тобто правдивій інформації, чи фастфуду жовтої преси. Харчування має бути збалансованим. Так само і “медіахарчування” має складатися з різних і перевірених джерел, аби не отруїтися фейками та джинсою.
  • Не плутати факти з оціночними судженнями. Для того, щоб навчити дітей розрізняти такі повідомлення, підготуйте кілька прикладів, аби учні аргументували, чому це факт чи судження. Наприклад: “Зима — холодна пора року” (факт), “Зима — найгірша пора року” (судження) тощо.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота

Зроби творче завдання: "Реклама  медіапросторі"

Передивись рекламу будь-якого рекламного продукту та проаналізуй: що привертає твою увагу до продукту, корисна чи некорисна ця реклама, чим впливає ця реклама на людину (сюжет, колір, звук тощо). 

4. Заглибтесь у тему.
Всі права захищені
Назад до змісту