15 - 2 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

15 - 2

Класи > 7 > Predm > UkrLitZarub > P2
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

Рей Дуглас Бредбері «Усмішка».
Картина майбутнього у творі американського письменника. Мотиви перестороги. Динаміка образу Тома. Віра автора в силу мистецтва. Наталка Малетич «Щоденник ельфа» (розділ «Усе шкереберть. І в цьому є сенс»). Зображення у творі сучасної української письменниці шкільних буднів.

2. Передивіться відео.

Відеоматеріали:

Рей Дуглас Бредбері «Усмішка»

https://youtu.be/o3ibGRjN95k

3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота

Виконати тестові завдання:

https://naurok.com.ua/test/rey-duglas-bredberi-usmishka-5166/flashcard


Наталка Малетич «Щоденник ельфа» (розділ «Усе шкереберть. І в цьому є сенс»)

  1. Шкільні будні: Як авторка зображує повсякденне життя школярів? Які ситуації здаються вам знайомими або близькими?​

  2. Внутрішній світ героя: Які переживання та емоції відчуває головний герой? Як він справляється з труднощами?

  3. Роль родини: Яке значення має підтримка родини в житті героя? Як це впливає на його рішення та дії?

  4. Сенс у хаосі: Чому розділ називається «Усе шкереберть. І в цьому є сенс»? Як ви розумієте цей вислів?

  5. Займи крісло авторки та склади розповідь про неї.


4. Заглибтесь у тему.

 Завдання для обговорення

  1. Картина майбутньогоЯким чином автор зображує майбутнє суспільство? Які риси цього світу вас вразили?

  2. Мотиви пересторогиЩо намагається попередити нас автор через події твору? Які уроки можна винести з поведінки натовпу?

  3. Образ Тома: Як змінюється Том протягом оповідання? Що символізує його вчинок наприкінці твору?​

  4. Сила мистецтва: Яку роль відіграє мистецтво в оповіданні? Чому саме «усмішка» Джоконди стає центральним символом?​

Всі права захищені
Назад до змісту