14 - 2 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

14 - 2

Класи > 7 > Predm > Biolog > P2
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

Розділ 14. ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ ТВАРИН

§ 14.4. Розмноження, розвиток, ріст тварин. (с. 268-271)

§ 14.5. Подразливість, регуляція функцій, поведінка тварин. (с. 271-274)

§ 14.6. Життєдіяльність тварин та освітня цінність природи. (с. 274-277)





2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.

Ти – зоопсихолог!

Вибери тварину, яка тебе цікавить. Спостерігай за її поведінкою, шукай інформацію і спробуй пояснити, ЧОМУ вона так себе поводить. Які емоції вона відчуває? Що її мотивує?

Твоє завдання: Стань справжнім детективом тваринного світу! Вибери будь-яку тварину і спробуй розкрити таємниці її поведінки.

  • Спостереження: Спостерігай за твариною (якщо є можливість) або переглядай відео, фотографії. Зверни увагу на її рухи, звуки, реакції на різні подразники.
  • Збір інформації: Шукай інформацію в книгах, енциклопедіях, інтернеті. Які особливості будови тіла допомагають тварині виживати? Як вона спілкується з іншими тваринами?
  • Аналіз: Спробуй пояснити, чому тварина поводиться саме так, а не інакше. Які фактори впливають на її поведінку?
  • Гіпотези: Висунь кілька гіпотез, які пояснюють спостережувану поведінку.
  • Висновки: Зроби висновки на основі своїх досліджень.

Чому кішки люблять гратися з лазерною указкою? Можливо, це пов’язано з їхнім мисливським інстинктом? Або ж вони просто отримують задоволення від гри світлом?

Всі права захищені
Назад до змісту