14 - 2
Класи > 7 > Predm > Biolog > P2
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.
Розділ 14. ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ ТВАРИН
§
14.4. Розмноження, розвиток, ріст тварин. (с. 268-271)
§
14.5. Подразливість, регуляція функцій, поведінка тварин. (с. 271-274)
§
14.6. Життєдіяльність тварин та освітня цінність природи. (с. 274-277)
2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.
Ти – зоопсихолог!
Вибери тварину, яка тебе цікавить. Спостерігай за її поведінкою, шукай інформацію і спробуй пояснити, ЧОМУ вона так себе поводить. Які емоції вона відчуває? Що її мотивує?
Твоє завдання: Стань справжнім детективом тваринного світу! Вибери будь-яку тварину і спробуй розкрити таємниці її поведінки.
- Спостереження: Спостерігай за твариною (якщо є можливість) або переглядай відео, фотографії. Зверни увагу на її рухи, звуки, реакції на різні подразники.
- Збір інформації: Шукай інформацію в книгах, енциклопедіях, інтернеті. Які особливості будови тіла допомагають тварині виживати? Як вона спілкується з іншими тваринами?
- Аналіз: Спробуй пояснити, чому тварина поводиться саме так, а не інакше. Які фактори впливають на її поведінку?
- Гіпотези: Висунь кілька гіпотез, які пояснюють спостережувану поведінку.
- Висновки: Зроби висновки на основі своїх досліджень.
Чому кішки люблять гратися з лазерною указкою? Можливо, це пов’язано з їхнім мисливським інстинктом? Або ж вони просто отримують задоволення від гри світлом?