13 - 1 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

13 - 1

Класи > 7 > Predm > Fizika > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

Розділ 3. Взаємодія сил. Сили в природі

§ 25. Сила тяжіння. Вага тіла. (с. 178-184)

§ 26 Тертя. Сила тертя. (с. 184-192)











2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.

Завдання: "Гірськолижний курорт"

Уяви, що ти - інструктор з гірськолижного спорту, який пояснює новачкам фізику катання на лижах. Використовуй свої знання про силу тяжіння, вагу та силу тертя, щоб відповісти на наступні запитання:

  1. Сила тяжіння: а) Як сила тяжіння впливає на рух лижника вниз по схилу? б) Чому на крутіших схилах лижники рухаються швидше? в) Намалюй схему, яка показує напрямок сили тяжіння та її складові на схилі.
  2. Вага: а) Чи змінюється вага лижника, коли він стоїть на вершині гори і коли він спускається? б) Як вага лижника впливає на швидкість його спуску? в) Чому легші лижники зазвичай прискорюються повільніше, ніж важчі?
  3. Тертя і сила тертя: а) Яку роль відіграє тертя під час катання на лижах? б) Чому лижники використовують спеціальні воски для лиж? Як це впливає на силу тертя? в) Як змінюється сила тертя на різних типах снігу (свіжий, утоптаний, ледь підталий)?
  4. Взаємодія сил: а) Опиши, як взаємодіють сила тяжіння та сила тертя під час спуску лижника. б) Чому лижник може рухатися з постійною швидкістю, хоча на нього діє сила тяжіння? в) Як лижник може збільшити або зменшити свою швидкість, не використовуючи палиці?
  5. Практичне застосування: а) Як лижники використовують знання про силу тяжіння та тертя для виконання поворотів? б) Чому важливо правильно розподіляти вагу тіла під час катання на лижах? в) Як би ти пояснив новачку, чому важливо нахилятися вперед при спуску з гори?

Бонусне завдання: Уяви, що ти проектуєш нову трасу для гірськолижного спорту. Як би ти використав знання про силу тяжіння, вагу та силу тертя, щоб зробити трасу цікавою та безпечною для лижників різного рівня підготовки?

Всі права захищені
Назад до змісту