Inf
1. Річне оцінювання - оцінка "зараховано" отримується за умови надання відео (30 сек), на якому учень виконує фізичні вправи з урахуванням вікових норм (за вибором учня): руханка, ранкова зарядка, тощо).
Відео необхідно надіслати своєчасно з 06 травня до 21 травня 2024 року на e-mail школи [email protected]
- Перейти за посиланням: https://fex.net/ru/a
- Завантажити відео
- Копіювати посилання і надіслати на email школи: [email protected]
- Обов'язково вкажіть: клас, прізвище, ім'я учня, предмет.
Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей з труднощами в навчанні, різними порушеннями в розвитку, труднощами в адаптації, також збільшилася кількість дітей із загальним порушенням мовлення та дізартрією.
Для подолання у таких дітей мовленнєвих порушень та попередження розвитку патологічних станів необхідно зміцнювати їхнє психічне здоров’я за допомогою проведення комплексної психокорекційної роботи.
Одним зі складових елементів такої роботи є кінезіологічі корекційні вправи. Кінезіологія належить до здоров’язбережувальних технологій. Її вправи спрямовані на збереження здоров’я дітей, корекцію та профілактику відхилень у їхньому розвитку.
Кінезіологія — це наука про розвиток головного мозку через рух. Її використовують у всьому світі.
Загальновідомо, що будь-які дії рук або ніг спочатку імпульсами проходять через мозок. Саме такий зв’язок головного мозку і дій узяли за основу засновники цієї науки. Вони стверджують, що обидві півкулі головного мозку можуть ефективно розвиватися через спеціальні дії — кінезіологічні вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку». З її допомогою процес навчання і виконання будь-якого виду діяльності стає ефективнішим. Завдяки «гімнастиці мозку» організм координує роботу правої та лівої півкуль, розвиває взаємодію тіла й інтелекту.
ЯК ПРОВОДИТИ ВПРАВИ?
Вправи проводять у будь-які режимні моменти як динамічні паузи та як частину заняття для дітей молодшого шкільного віку. Час проведення — 3–5 хвилин, у цілому це може становити до 25–30 хвилин на день. Діти мають точно виконувати рухи і прийоми. Вправи проводять у доброзичливій обстановці стоячи або сидячи за столом.
Спробуйте і ви! І ви неодмінно побачите результат!
Вправи №1 Взаємодія півкуль головного мозку
Вправи №2 Ігри на розвиток дихання та координації
Вправи №3 Розвиваємо увагу та пам'ять дитини
Вправи №4 Розвиток уваги та координаціїї
Вправи №5 Розвиток координації у дітей
Сказка-гра Комплекс вправ з м'ячем на розвиток координації