Inf - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

Inf

Класи > 1 > Predm > Fizk
Фізична культура.
Навчальний план.


1. Річне оцінювання - оцінка "зараховано" отримується за умови надання відео (30 сек), на якому учень виконує фізичні вправи з урахуванням вікових норм (за вибором учня): руханка, ранкова зарядка, тощо). 

Відео необхідно надіслати своєчасно з 06 травня до 21 травня 2024 року на e-mail школи  [email protected] 


Якщо у вас виникли проблеми з відправкою відео на email, пропонуємо вам ще один варіант:

   - Перейти за посиланням: https://fex.net/ru/a

   - Завантажити відео

   - Копіювати посилання і надіслати на email школи: [email protected]

   - Обов'язково вкажіть: клас, прізвище, ім'я учня, предмет.




Цікаві та корисні кінезіологічні вправи!

Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей з труднощами в навчанні, різними порушеннями в розвитку, труднощами в адаптації, також збільшилася кількість дітей із загальним порушенням мовлення та дізартрією.

Для подолання у таких дітей мовленнєвих порушень та попередження розвитку патологічних станів необхідно зміцнювати їхнє психічне здоров’я за допомогою проведення комплексної психокорекційної роботи.

Одним зі складових елементів такої роботи є кінезіологічі корекційні вправи. Кінезіологія належить до здоров’язбережувальних технологій. Її вправи спрямовані на збереження здоров’я дітей, корекцію та профілактику відхилень у їхньому розвитку.

 Кінезіологія — це наука про розвиток головного мозку через рух. Її використовують у всьому світі.

Загальновідомо, що будь-які дії рук або ніг спочатку імпульсами проходять через мозок. Саме такий зв’язок головного мозку і дій узяли за основу засновники цієї науки. Вони стверджують, що обидві півкулі головного мозку можуть ефективно розвиватися через спеціальні дії — кінезіологічні вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку». З її допомогою процес навчання і виконання будь-якого виду діяльності стає ефективнішим. Завдяки «гімнастиці мозку» організм координує роботу правої та лівої півкуль, розвиває взаємодію тіла й інтелекту.

ЯК ПРОВОДИТИ ВПРАВИ?

Вправи проводять у будь-які режимні моменти як динамічні паузи та як частину заняття для дітей молодшого шкільного віку. Час проведення — 3–5 хвилин, у цілому це може становити до 25–30 хвилин на день. Діти мають точно виконувати рухи і прийоми. Вправи проводять у доброзичливій обстановці стоячи або сидячи за столом.

 

Спробуйте і ви! І ви неодмінно побачите результат!

Вправи №1          Взаємодія півкуль головного мозку

Вправи №2 Ігри на розвиток дихання та координації

Вправи №3 Розвиваємо увагу та пам'ять дитини

Вправи №4 Розвиток уваги та координаціїї

Вправи №5 Розвиток координації у дітей

Сказка-гра Комплекс вправ з м'ячем на розвиток координації


Всі права захищені
Назад до змісту