13 - 1
Класи > 7 > Predm > Biolog > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.
Розділ 7. ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ РОСЛИН
§ 7.1. Життєдіяльність рослин. Мінеральне живлення й корінь. (с. 117-120)
§
7.2. Фотосинтез. Дихання. Листок. (с. 120-123)
§
7.3. Транспорт речовин. Ріст рослин. Стебло. (с. 123-126)
2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.
"Дослідження будови та функцій вегетативних органів рослин"
- Оберіть три різні рослини, які ви можете легко знайти вдома або поблизу (наприклад, кімнатна рослина, дерево у дворі, трав'яниста рослина).
- Для кожної рослини дослідіть та опишіть:
а) Корінь:
- Тип кореневої системи (стрижнева чи мичкувата)
- Видозміни кореня (якщо є)
- Функції кореня у цієї рослини
- Тип стебла (трав'янисте чи дерев'янисте)
- Напрямок росту (пряме, виткі, повзуче тощо)
- Функції стебла у цієї рослини
- Форма листкової пластинки
- Тип жилкування
- Розташування листків на стеблі
- Прості чи складні
- Функції листка у цієї рослини
- Створіть схематичні малюнки кожної рослини, позначаючи на них основні частини (корінь, стебло, листки).
- Складіть порівняльну таблицю, де відзначте спільні риси та відмінності між дослідженими рослинами за кожним з вегетативних органів.
- Напишіть короткий (100-150 слів) текст про те, як особливості будови вегетативних органів допомагають рослинам пристосовуватися до різних умов життя.
- Створіть просту схему, яка показує взаємозв'язок між коренем, стеблом та листком, та як вони разом забезпечують життєдіяльність рослини.
- Придумайте три загадки, кожна з яких описує один з вегетативних органів рослин (корінь, стебло, листок), не називаючи його прямо.