13 - 1 - Школа СХОДЖЕННЯ

Вихід
Перейти до контакту

13 - 1

Класи > 7 > Predm > Biolog > P1
Тижневе планування.
1. Прочитати тему у підручнику.

Розділ 7. ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ РОСЛИН

§ 7.1. Життєдіяльність рослин. Мінеральне живлення й корінь. (с. 117-120)

§ 7.2. Фотосинтез. Дихання. Листок. (с. 120-123)

§ 7.3. Транспорт речовин. Ріст рослин. Стебло. (с. 123-126)








2. Передивіться відео.
3. Перевірте знання тестуванням. Домашня робота
4. Заглибтесь у тему.

"Дослідження будови та функцій вегетативних органів рослин"

  1. Оберіть три різні рослини, які ви можете легко знайти вдома або поблизу (наприклад, кімнатна рослина, дерево у дворі, трав'яниста рослина).
  2. Для кожної рослини дослідіть та опишіть: а) Корінь:
    • Тип кореневої системи (стрижнева чи мичкувата)
    • Видозміни кореня (якщо є)
    • Функції кореня у цієї рослини
    б) Стебло:
    • Тип стебла (трав'янисте чи дерев'янисте)
    • Напрямок росту (пряме, виткі, повзуче тощо)
    • Функції стебла у цієї рослини
    в) Листок:
    • Форма листкової пластинки
    • Тип жилкування
    • Розташування листків на стеблі
    • Прості чи складні
    • Функції листка у цієї рослини
  3. Створіть схематичні малюнки кожної рослини, позначаючи на них основні частини (корінь, стебло, листки).
  4. Складіть порівняльну таблицю, де відзначте спільні риси та відмінності між дослідженими рослинами за кожним з вегетативних органів.
  5. Напишіть короткий (100-150 слів) текст про те, як особливості будови вегетативних органів допомагають рослинам пристосовуватися до різних умов життя.
  6. Створіть просту схему, яка показує взаємозв'язок між коренем, стеблом та листком, та як вони разом забезпечують життєдіяльність рослини.
  7. Придумайте три загадки, кожна з яких описує один з вегетативних органів рослин (корінь, стебло, листок), не називаючи його прямо.
Всі права захищені
Назад до змісту